Meie peas keerleb miljoneid mõtteid. Nad tulevad kusagilt ja lähevad kuhugi. Nad kannavad endas tähendusi ja tõlgendusi. Vahest võib näida, et seda liikumist on raske,  ehk isegi võimatu, kontrollida.  Peas valitsevate mõtete virr-varr võtab kontrolli üsna hõlpsasti enda kätte. Eneselegi ootamatult võime avastada end mõtetest sündinud emotsioonide rägastikust, olukorrast, kust kergest lainetusest on saamas torm.  

Meelerahu harjutused on need, mis aitavad mõtteid kontrolli alla saada ja emotsioonide rägastikust läbi murda. Õpid märkama, kust mõtted tulevad, millised on nende seosed olukordade ja emotsioonidega ning kuidas meeltes toimuv on võimalik kontrolli alla saada. Meelerahu praktika on see, mis aitab tagasi tulla hetke, sellesse kõige olulisemasse just siin ja praegu.

Meele harjutamine on nagu lihase kasvatamine - vajab pidevat treeningut ja järjepidevust.

Meelerahu harjutused aitavad:
  • märgata mõtteid ja seoseid emotsioonidega;
  • õppida koondama tähelepanu;
  • toetada oma keskendumisvõimet ja põsivust;
  • kasvatada pingetaluvust ja tulla paremini toime stressoritega;
  • maandada ärevust ja saavutada sisemist rahu;
  • tulla paremini toime õppimisega, tööga või muude ajahetkes oluliste tegevustega.
Meelerahu harjutused on lühikesed, kiirelt ja igas elusituatsioonis rakendatavad ning jõuavad Sinuni põimituna loovtegevustega, mis on parim viis enda toetamiseks!

Sobib hästi nii lastele kui täiskasvanutele.


Mõnikord võib meelerahu olla häiritud ka muutunud kehakeemiast. Seepärast soovitan alati üle vaadata ka oma toitumine.